Cànem

Viatge a Madrid per a gaudir d’algunes propostes culturals que ofereix la ciutat, relacionades amb la moda i la indumentària. La primera d’elles és la visita a l’exposició temporal ICONES D’ESTIL en el MUSEU DEL VESTIT, que fa un recorregut gràfic per algunes àrees del país a través de part dels fons etnogràfics de la institució.

En el MUSEU DEL VESTIT, a més de l’exposició temporal, els alumnes d’ESCOLA CÀNEM visiten també les instal·lacions i l’exposició permanent.

Els alumnes assisteixen també al museu THYSSEN-BORNEMISZA. A part de les col·leccions permanents d’art, visiten l’exposició SOROLLA I LA MODA en la qual es fa un recorregut per obres de l’artista, principalment retrats, com a exponents de la moda de les primeres dècades del segle XX.